miercuri, 22 februarie 2012

Bucuria de a avea un copil deosebit

Stiu ca multi parinti imi dau dreptate caci pina nu ai si nu cresti un copil nu poti intelege . Bucuria ca Ioana este cu noi si creste , deja a devenit o shoada pretentioasa face absolut tot ceea prin ce am trecut . Acum la pasul doi exista putina emotie dar siguranta unui siptal si a unei operatii de inalta tehnologie , ne da o liniste imensa . Vom fi cu adevarat bucurosi atunci cind ne vom intoarce si totul va fi bine . Pregatirile au inceput , acum in cel mai mic detaliu fata de prima data , ne dorim ca toti copii cu probleme sa reuseasca , noi incercam sa ii ajutam pe cit posibil cum am facut si pina acum , si Dumnezeu sa fie alaturi de noi
Ioana a devenit deosebita si prin felul ei de a fi caci ne uimeste in fiecare zi , cum receptioneaza cantitatea de informatii , avida dupa asa ceva si ne gindim si noi daca am fost la fel desi nu am avut cite sint in ziua de azi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu