marți, 27 septembrie 2011

A doua intilnire cu Dumnezeu ....Botezul

Joi 29 septembrie mami si tati vor sa finalizeze botezul inceput atunci inainte de a pleca in Viena sa pot intra si eu in fiecare Duminica in biserica. Invitam toti prietenii nostri Joi la ora 18 la Biserica Barboi linga Hala Centrala .
Tati a scris abia acum caci mereu e la servici munceste mult pentru mine .Dar seara ne jucam si vorbim impreuna.
Am venit ca o raza de soare sa luminez viata parintilor mei.
Am venit ca o bucurie sa le aduc zimbetul mereu pe chip si in suflet.
Zimbesc asa de frumos sa le multumesc frumos ca mi-au salvat viata si sa ii pot bucura mereu de prezenta
mea.
Mai pling eu cind vreau laptic si imi place sa ma alint la nebunie , chestia cu imbracatul mi se pare ciudata dar merge....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu