marți, 6 septembrie 2011

Reverenta D-nei Ina Michel Behnke

 Va prezint pe unul din cei mai buni medici din Europa , Frau Prof . Univ. Dr. Ina Michel-Behkne , cea care ne- salvat fetita prin aceste proceduri chirurgicale mult mai dezvoltate la AKH Wien . Este o femeie atit de simpla si inimoasa incit ramii profund impresionat datorita simplitatii si te face sa te simti si mai marunt . Femeia care lucreaza aproape nonstop , chiar si atunci cind ne-a zis ca pleaca in weekend si am ramas foarte ipresionati cind am vazut-o duminica la terapie intensiva ....ne-a zis ca acesti copii nu stiu de weekend si ea vine mereu . A venit pentru unul dar  afacut ecograf la toti....singura isi duce acel aparat iar in rest nu foloseste niciodata liftul doar scarile cum am vazut ca fac toate cadrele medicale de la ei , drept urmare din respect am mers si noi numai pe scari ...de fapt este exact ca la noi in spitale , medicii tot numai pe scari merg ........liftul e pentru pacienti si urgente ....
Atunci cind la urma am vrut sa ii multumim , stiind ca ei nu accepta din educatie bani sau plicuri (poti fi dat afara pentru asa ceva ) am daruit un buchet de flori c semn de recunostinta . Ea s-a bucurat si ne-a multumit ....si a facut o reverenta ....ceea ce pentru noi a fost prea mult si ne-au dat lcrimile...si acum cind scriu tot la fel . Pentru noi a fost un gest impresionant ca cel care i-a salvat viata fetitei tale tot ea sa iti multumeasca , mai ales fiind un doctor foarte mare in Europa , ne-a facut sa ne simtim si mai mici incit m-as fi ascuns sub canapea . In fiecare zi m-a intrebat cum sint , daca sint happy si sa vada pe fetzele noastre extazul de bucurie caci asa isi doreste sa aduca numai fericicire celor din jur. A vazut cum eram atunci cind am venit si semnul ei victorios cu amindoua miinile ridicate si semnul o ok ....ramine pe viata intimparit . Numai zic ca ea vine la servici cu bicicleta nu cu ditamai Jeep-anul desi are acasa parc de masini . Ce pot sa ii spun mai mult decit sa ii dea Dumnezeu sanatate si tot binele din lume caci merita cu adevarat ......sa ne vedem sanatosi si la primavara la a doua operatie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu