marți, 6 septembrie 2011

Totul incepe de la 5 RON

Bine am revenit in Romania. Cu sperante noi am reintrat in viata normala. Azi dimineata la ora 7 am plecat la primul control al Ioanei la Spitatul de copii Sf  Maria . De cum am intrat agentul de paza ...HALT - 5 lei . Pentru ce domnule agent  ?   Pentru parcare 5 Lei ora. Scuze eu nu mai intru si ies las copilul ca intirzii la servici . Ok treceti  da sa nu se mai intimple ...si merg spre parcare care nu stiu unde era caci numai gropi ,  crapaturi si praf . Singurele locuri erau la persoane cu handicap si am tras acolo sa poata cobori mamica si bebe considerindu-ne noi insine handicapati caci toate locurile de parcare erau ocupate de ....salariatii spitalului (oare si ei platesc tot 5 lei sau se opreste din spaga). Am plecat pe urma amintind agentului ca notiunea de parcare nu e ce crede el si ca acelasi tarif  era si la AKH Viena dar nu se compara .....daca stiam faceam poze acolo drept model . A fost ok controlul desi aparatura lasa de dorit caci astia nu stiu sa foloseasca senzori la bebe dar pun ventuze la noi nascuti invinetind-o ......am sa pun fotografii sa nu creada lumea ca bat cimpii. Asa ne-am adus aminte unde traim dar sincer mai bine string acesti bani si merg la Viena unde am servicii de calitate si sint sigur pe ceea ce fac .....decit sa dau spaga consistenta si legala ..in aceeasi bani mergem la Viena .Poate nu sint absurd nu vreau Austria in Romania dar vreau sa traiesc decent sa fiu respectat si sa nu mai fiu furat ....e ca si cum imi zice de la poarta ca nu aveti ce cauta cu bancnote mai mici de 5 Lei. Plus ca trebuit sa internam fetita ca sa i se poata face analize , adica inca 10 RON desi a stat doua ore .

Ideea ca sintem de acord sa dam bani sau spaga sau cum vretzi sa ziceti dar de ce nu primim ceva de calitate in schimb ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu