vineri, 30 martie 2012

A cincea zi ...in pauza

Programul de la terapie intensiva este destul de lejer de la 10 dimineatza la 14 si de la 16.30 la 19 . Dimineatza am avut deja surpiza sa vedem ca Ioana este detubata si respira singura .Dorim sa ne bucuram siin acelasi timp sintem rezervati , este doar o vb romaneasca ca nu zicem hop pina nu sarim gardul si mai avem pina acolo. Dar putin cite putin si cu ajutorul lui D-zeu ,Ioana isi revine foarte repede , am vb si cu chirurgul Dr.Arthur Klar care e foarte bucuros si fericit de reusita operatiei. Situatia era critica ,noi nu am stiut avind in vedere ca Ioana arata foarte bine , dar au facut ceea ce trebuie si acum speram sa ne vedem jos la salon. Nu ne grabim caci data trecuta Ioana a stat sapte zile care ni s-au parut o vesnicie , dar acum stim ca cu cit e mai mult cu atit e mai bine pentru siguranta Ioanei.  Acum am venit sa mincam ceva si pe urma am fugit inapoi caci acum Ioana doarme , se odineste si ea . Este constienta , o doare mititica , am prefera sa ne doara pe noi caci ca si adulti stim mai bine sa trecem peste , dar un bebe ca Ioana care in ultimele luni a si uitat sa plinga , datorita lui mami si tati . Ne-a zis si asistenta ca avemun puiutz asa simpatic si frumos . Rugam pe D-zeu sa aiba grija de noi toti de copiii nostri , de Ioana si de Tudor si sa ne vedem la Ebene 8 -Herzstation cu zimbetul pe buze .

3 comentarii:

  1. Am citit acest blog ... Dupa toate aceste incercari sper sa va rezerve viata doar zambete si imbratisari calde. Iar Ioana sa cunoasca lumea asa cum oricarui micut ii este dat sa o afle. Multa sanatate si putere sa zambiti in fiecare clipa

    RăspundețiȘtergere