luni, 26 martie 2012

In Viena la AKH

Am ajuns de ieri , dar am fost foarte obositi sa mai scriem . Drumul a fost ok , am ajuns cu bine dupa 15 ore de condus . Aici ne-am simtit ca acasa , totul ne-a ramas in reflex de data trecuta de parca am fi locuit aici de o vesnicie. E totusi in AKH alta atmosfera , mult personal nou . La pensiunea Ronald Mc Donald e super ok , austriecii chiar stiu ce inseamna ospitalitate chiar daca vii din Romania. Ioana e super incintata caci totul este nou , foarte multa lume , cu analizele mai greu caci nu e invatata sa vina toata lumea la ea sa vrea cite ceva ....ar trebui sa fie si doctorii astia mai simpatici....la fata ma refer caci ne mai speriem si noi citeodata. Miine urmeaza Hertz Kateter in care se decide pasul urmator. Mami si Ioana au ramas in AKH , eu stau singur si deja imi este dor de ele, dar miine dimineata la sapte am si plecat la spital . Oricum sintem incintati in primul rind ca am revenit la civilizatie , am trecut prin multe , drumul actelor ne-a consumat toata energia psihica , inutil la urma urmei , dar Romania......oricum Ioana e in centrul atentiei si ea se simte foarte bine , toti au fost incintati cum a crescut perfect sanatoasa . O seara placuta tuturor prietenilor nostri care ne citesc si blogul. Vom incerca sa scriem in fiecare zi tot ceea ce se intimpla . Doamne ajuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu