sâmbătă, 31 martie 2012

A sasea zi.... Samstag abend

Akh-Wien Inima Copilului Meu
Mereu imi ramine in minte intrebarea DE CE trebuie sa fie asa ?Eu ca om simplu calculez asa ....aici in Viena am cunoscut in vara multe familii de romani , acum la fel , mai este si grupul din Bad Oyenhausen si anunind banii care i-am primi...t noi de la CAS , pe bune daca nu inchiriam impreuna Spitalul Marie Curie cu tot cu doctori , ii plateam si pe altii din afara il aduceam si pe Dl. Dr. Sandica , ne mai ramineau si bani , eram si la noi acasa , ne durea in 14 fara sa cheltuim pe transport si ambulante aeriene , vb acasa fara roaming . Deci DE CE atita nepasare si incompetenta . Desi strabunii nostri erau primitivi , prima greseala era si ultima caci iti taia capul , acum sintemmoderni si ne doare undeva de nevoile si necazurile altora . Eu ma gindesc sa imi fac asigurare de sanatate in Germania , mai bine platesc la ei decit la noi , caci la nemti totul se rezolva simplu , totul e usor si nu exista mereu DE CE ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu