luni, 15 august 2011

De miine din nou pe baricade

De miine incepem din nou sa veghem si sa asteptam ca Ioana sa isi revina complet ...e pare ca ii place foarte mult la terapie intensiva ...de aceea multumim acum echipei de la Ebene 10 PICU pentru tot efortul care il depun si ingrijirea necesara pentru mica printesa ....un mare de tot VIELEN DANKE ... acum parca numai avem rabdare , dar asa invatam sa fim foarte rabdatori caci pina la a doua operatie trebuie sa invatam sa traim din nou alaturi de Ioana .Toate acestea sint posibile si D-nei Prof. Ina Michel-Behnke care desi e cel mai bun medic din Europa in acest domeniu eo femeie atit de simpla incit te simti si mai mic si neinportant si iti vine sa te ascunzi dupa aparate....aparate care la noi multe lipsesc cu desavirsire ...si multi copii la noi ar avea nevoie incit mi e rupe inima cind vad cite arunca caci sint de unica folosinta ....dar poate in 20 de ani va fi si la noi ceva...oare o fi cum mi-a povestit asistenta ca au facut un spital in Sarajevo au dus tot acolo i-au ajutat pe aia le-au lasat tot ce trebuie si cind s-au intors dupa citeva luni cei de acolo nu au facut nimic ....acelasi dezinteres ca la noi ..asta e ...multumim lui Dzeu ca am fost norocosi ca am ajuns aici la timp si dorim si altor copii cu aceleasi probleme sa ii ajutam cu informatii si tot ce trebuie .....mai vorbim si miine caci ajungem seara frinti de oboseala dar fericiti...Am fost la Biderica Greceasca aici care e de fapt o mitropolie mare caci comunitatea de greci e enorma si ne-am rugat la Maica Domnului....

P.S. Asa de frumos a plouat dupa amiaza de parca toate s-au curatat si linistea si racoarea a venit peste Viena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu