marți, 16 august 2011

La mic dejun ...

Ne-am trezit un pic somnorosi dar fericiti caci urmeaza sa mergem la spital unde speram sa primim vesti bune din partea D-nei Doctor Prof. Ina Michel Behnke. Cind ne gindim in urma ca au fost si multe faze comice inclusiv azi dimineata cind am merg sa ma spal pe dinti am plecat cu pasta de dinti si aparatul de ras ...se mai intimpla ..sau la magazin cind am cerut zece felii de salam adica zen stuck si m-a intrebat daca vreau zece saibe ...si tot asa. Oricum sintem mult mai linistiti in suflet ca totul este bine si AKH -spitalul este la cel mai inalt standard si cu cei mai buni profesionalisti in domeniu . Acolo sus la Herzstation la Ebene 8 ne simtim ca acasa caci atmosfera e fara stress si chiar decoratiile de pe tavan si fotografiile de pe pereti iti creeaza o siguranta ceea ce conteaza foarte mult pentru noi cit si pentru  Ioana. Cind ma gindesc acum in urma citi oameni au intrat in cursa contracronometru pentru a salva viata micutei Ioana si toti care ne-au ajutat .Familiile pe care le-am cunoscut aici la spital cu aceeasi problema din Suceava , din Timisoara ...nimic nu e intimplator caci acum vedem lucrurile toal diferit si speram sa putem ajuta si noi pe altii din Romania , convingem citi mai multi prieteni sa directionam cei 2 % catre SMURD caci merita ....D-nul Raed Arafat ne-a ajutat enorm cu transportul celor doi micutzi la Viena ...fara el..............ne-a donat 4800 de euro de fiecare pentru avionul sanitar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu