vineri, 12 august 2011

Dincolo de rai....

AM REUSIT ! AM REUSIT ! AM REUSIT !

Operatia a fost un succes ...Dupa atitea griji , sperante si ginduri totul e bine acum , Ioana e la reanimare urmeaza sa se trezeasca...dormea asa de frumos aseara de parca nimic nu ´s-ar fi intimplat ...>Dumnezeu a vrut ca totul sa fie usor simplu si ok .De acum urmeaya perioada de recuperare...Ieri inainte de operatie ne-am vorbit , ne-am privit in oc´hisorii ei albastri si a zis lui tati sa stea fara nici o grija . >Pe urma ne-am plimbat toti pe culoarul infinit de lung al spitalului cu Ioana , mami tati , asistenta sefa . medicul asistent ducind cea mai importanta persoana acolo unde Dumnezeu lucreaza la birou si are servici .
Multumim acum pe moment >D-nei prof. <Ina Behnke si D-lui Klaus hager cel care a reparat inimioara fetitei si bata bine si cu putere.....Revenim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu