luni, 1 august 2011

Eu , mami si tati

Ma numesc Ioana Alexia Antohi si m-am nascut Duminica 24 iulie 2011 la 10.20. Eu sint prea mica , dar tare frumusica ...sa stiu sa scriu , dar scrie tati pentru mine si il iubesc mult. Si pe mami care mi-a dat viata si imi da in fiecare zi laptic sa cresc caci am mare nevoie sa iau in greutate ... sint tare plingacioasa si imi este mereu foame. Dupa doua zile de la nastere doctorii i-au intristat pe parintii mei si le-au zis ca am o mica problema la inimioara care se cheama Tetralogie Fallot si este operabila dar nu la noi in tara ....doar in Austria sau Germania
Mami , Tati si domnii doctori fac tot posibilul pentru mine sa ajung acolo si ei promit sa ajute si altii copii cu mamici si tatici sa faca tot ceea ce trebuie si le sta in  putinta pentru noi bebelusii avind in vedere ca sint peste 1000 de cazuri anual in Romania.
Tati va povesti tot ceea ce se intimpla , tot ceea ce este nevoie ca sa stie si alte mamici si tatici cum pot rezolva aceasta problema cit mai repede..
Sfatul meu de bebe ....Fiti tari ,calmi si foarte multa rabdare ...Doamne Doamne ne ajuta mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu